De curand am fost invitata la o prezentare de produse la Motel Bucium Iasi, avandu-i ca protagonisti pe cei de la MGC Topoloveni.
Cu o experienta de peste 20 ani in domeniul HoReCa, compania si-a intarit pozitia in zona
odata cu inaugurarea recenta unui depozit in cadrul unui program de extindere la nivel national.
Programe similare au mai fost realizate la Buftea si Cluj, venind in completarea investitiei de aproximativ 4 milioane de euro in complexul de fabrici cu traditie de peste 100 de ani de la Topoloveni.
Programe similare au mai fost realizate la Buftea si Cluj, venind in completarea investitiei de aproximativ 4 milioane de euro in complexul de fabrici cu traditie de peste 100 de ani de la Topoloveni.
Complexul se intinde pe o suprafata totala de 6 hectare si are o capacitate de productie de 300 de tone produs finit pe saptamana.
Programe similare au mai fost realizate la Buftea si Cluj, venind in completarea investitiei de aproximativ 4 milioane de euro in complexul de fabrici cu traditie de peste 100 de ani de la Topoloveni.
Complexul se intinde pe o suprafata totala de 6 hectare si are o capacitate de productie de 300 de tone produs finit pe saptamana.
“Suntem oricand pregatiti sa asiguram 90% din nevoile oricarui format de business HoReCa, fie el restaurant a la carte, fast-food, cantina sau autoservire. De exemplu, cu solutiile MGC Topoloveni poti servi 15 000 de oameni intr-o zi,cu maximum 10 bucătari inloc de 50 cat ar fi minimul necesar. Am ajuns in faza in care, pe baza experientei de peste 20 de ani din domeniul HoReCa, reusim sa cunoastem foarte bine problemele cu care se confrunta cei din industrie si astfel sa oferim solutii personalizate bazate pe calitate, constanta si gestiune” a declarat un oficial al companiei.
MGC Topoloveni foloseste tehnologii de ultima generatie reusind sa pastreze calitatile
nutritive ale materiei prime, folosind doar ingrediente de calitate,fructe si legume
proaspete.
Materiile prime sunt achizitionate in mare parte de la furnizori locali, anul acesta,de exemplu, zona Moldovei fiind principalul furnizor de pleurotus pentru companie.
“Am decis sa venim in Moldova pentru ca moldovenii mananca bine, asa ca la mama acasa si ne mandrim cu faptul faptul ca celebrele parjoale moldovenesti reprezinta produsul pe care noi il vindem mai bine in aceasta zona” a mai completat oficialul MGC Topoloveni.
In ultimul an,compania si-a extins atat zonele de distributie cat si portofoliul de clienti.
O noutate pentru acest an este prezenta MGC Topoloveni pe toate canalele de vanzare,
de la segmentul TT (Tradițional Trade), reteaua IKA (International key account), pana la reteaua HoReCa, produsele fiind comercializate sub marca Bunatati de Topoloveni.
Au o gama variata de produse: de la dulceturi clasice la cele neconventionale (ardei iute,
ceapa etc), sosuri, mancaruri traditionale romanesti (parjoale moldovenesti, sarmalute), mancaruri libaneze si americane, pana la deserturi libaneze dar si tarte sau briose.
Nu am putut sa gust din toate, dar din ce am gustat, mi-a placut foarte mult confitul de rata, dulceata de ardei iute si tarta cu ciocolata.
No comments:
Post a Comment